BETALEN

IDEAL

Met IDEAL kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen via internet afrekenen. Via alle gerenommeerde banken kun je met IDEAL electronisch betalen.

Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jeeigen bank, zoals je eigenlijk al gewend bent.

De betaling wordt doorgaans dezelfde dag nog verwerkt. Wij maken vervolgens de bestelling klaar en zullen deze op korte termijn verzenden.

Afhalen

Wil je niet vooraf betalen? Of woon je in de buurt? Dan is het altijd mogelijk om de produkten af te halen en bij levering te betalen. Dit kan alleen op afspraak omdat ik geen winkelruimte heb.

Onder Rembours verzenden

Je kunt er ook voor kiezen om je pakket onder Rembours te laten verzenden. Je betaalt dan pas bij levering aan de pakketbezorger. Dit kan alleen per pin. De kosten van deze verzendmethode zijn €18,35.

LEVERTIJD & VERZENDEN

Verzending van de gekochte producten zal binnen drie dagen geschieden. Mocht dit echter om wat voor een reden dan ook niet lukken, dan zal ik je zo snel mogelijk informeren. Heb je haast…laat het mij dan weten! Wellicht kan ik e.e.a. versnellen. De pakketten worden via PostNL verzonden. De kosten hiervan zijn €6.95 per bestelling ongeacht het gewicht van het pakket.

Indien je andere wensen hebt omdat je de bestelling bijvoorbeeld als cadeautje rechtstreeks naar de ontvanger wilt sturen, stuur mij even een mail zodat ik het cadeautje extra leuk kan inpakken.

Gegevens verstrekken

Als ik jouw pakket verstuur, verstrek ik je mailadres aan PostNL. Je ontvangt dan een mail met de bezorggegevens zodat je je pakket kunt volgen. Bij het doen van een bestelling ga je hiermee akkoord. Ben je echter niet akkoord met het verstrekken van je gegevens aan PostNL, geeft dit dan aan bij je bestelling in het veld opmerkingen.

Woon je in de buurt?

Afhalen kan ook! Ik heb geen fysieke winkel daarom kan dit alleen op afspraak.

Verzending naar het buitenland

Neem voor verzending naar het buitenland even contact op voor een passende oplossing.

 

Retourneren

Is de bestelling niet wat je er van gedacht had? dat kan gebeuren!

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.

Wij zullen het bedrag van de aankoop en van de oorspronkelijke verzendkosten binnen 14 dagen crediteren.

Tevens kun je gebruik maken van het modelformulier.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Mail je klacht naar:

info@oscarenlillie.nl

Onze medewerkers  zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

X